AKT-vejleder til Funder-Kragelund Skole

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

AKT-vejleder til Funder-Kragelund Skole 1. august 2023. 

Brænder du for AKT og arbejdet med mellemformer, så læs endelig videre. Vi mangler en lærer, der kan varetager AKT-opgaven samt undervise i dansk, tysk, idræt og gerne kristendom og som ønsker at blive en del af en skole i stor vækst.

Vi tilbyder en ambitiøs, engageret og udviklingsorienteret personalegruppe, der er optaget af i fællesskab at skabe de bedste rammer for elevernes læring og trivsel i et Professionelt Læringsfællesskab. 

Funder-Kragelund Skole er en stor distriktsskole med afdelinger på to matrikler i meget stor vækst. Vi er midt i en meget spændende proces omkring videreudvikling af vores fælles skole og en meget stor ombygnings- og renoveringsopgave, hvor vi flytter ind i helt nye lokaler 1. december i år.

Vi har ca. 500 elever med en indskoling, mellemtrin og udskoling på afdeling Funder og ca. 100 elever på afdeling Kragelund fra 0.-6. årgang. Elever fra afdeling Kragelund flytter til afdeling Funder i 7. klasse.

På skolen arbejder vi med at udfordre rammerne og organisationsformerne og har et meget stort samarbejde omkring målsætning, planlægning og udførelse af undervisningen.

Vi har gennem de seneste år haft stort fokus på bl.a.:

  1. Ledelse af læreprocesser og klasserumsledelse 
  2. En varieret og motiverende skoledag
  3. Co-teaching
  4. Udvikling af mellemformer 
  5. Tværfaglige projektuger 

Du skal brænde for arbejdet mod Funder-Kragelund Skoles vision om at skabe de bedste vilkår for vores elevers læring og trivsel samt være aktiv medspiller i forhold til Silkeborg Kommunes ”Mindset for inklusion” og ”Alle skal med”, hvor vi har fokus på at udvikle mellemformer og skabe deltagelsesmuligheder for alle gennem samarbejde i PLF. Da vi er én skole på to matrikler, skal du være indstillet på at kunne varetage undervisnings- og andre opgaver på begge matrikler.

Om dig: 

  • Du er en engageret og faglig dygtig lærer med stærke AKT-kompetencer og har lyst til at arbejde både i indskoling, mellemtrin og udskoling. 
  • Du er en tydelig voksen, der som rollemodel udøver en rigtig god klasserumsledelse
  • Er engageret, tydelig og tænker i muligheder fremfor begrænsninger 
  • Ser potentialet i det enkelte barn 
  • Har lyst til at være med til at udvikle vores mellemformer i vores Væksthus.
  • Du skal kunne at lide at arbejde med projektuger, da vi fælles på tværs af skolen arbejder projektorienteret.
  • Du besidder gode samarbejdskompetencer gerne med erfaring fra teamsamarbejde og skal kunne indgå i et tæt samarbejde med både lærere,  pædagoger, ledelse og forældre.
  • Du har en god relationskompetence og forstår at skabe struktur og sætte rammer for et godt læringsfællesskab.
  • Ser værdi i et meget tæt teamsamarbejde med målet at gøre vores elever så dygtige som muligt.

Af ansøgningen skal det tydeligt fremgå, hvilke linjefag du har.

Der er tale om en fast stilling på fuld tid 37 timer.

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst og aftale om lokal løndannelse.
 
Yderligere information:
Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakte pædagogisk leder Rasmus Pagter Conradsen på tlf. 51 72 18 38 og skoleleder Charlotte Juhl Andersen på tlf. 60 51 13 48.
 
Ansøgningsfrist søndag 11. juni 2023. Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag 14. juni 2023.
 
Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online.
Klik på Ansøg. Vedhæft din ansøgning og relevante bilag.
 
Vi indhenter offentlig straffeattest og børneattest på den person, vi ønsker at ansætte.
 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Silkeborg Kommune, Funder Skolevej 3, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://silkeborg.career.emply.com/ad/akt-vejleder-til-funder-kragelund-skole/99cu8n/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5840440

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet