Chauffør med B-kort

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du B-kørekort og erfaring med kørsel af varevogn? Så læs med her!

 

Jobbet:

Vi søger i øjeblikket en Chauffør med B-kørekort til kørsel af en varevogn, som skal køre i vores afdeling mellem Silkeborg og Århus. Her vil chaufførarbejde (B-kørsel) samt på- og aflæsning af vare, være din primære arbejdsopgave. Ligeledes vil du skulle pakke din egen varevogn med varer, sortere varerne, printe adresse lebels og kører ud fra lageret hvor varene skal afleveres. Jobbet kraver derfor, at du kan arbejde effektivt og selvstændigt samtidig med at du overholder deadlines.

Opstart er mandag d. 21/8 til og med den 1/9. Der kan efterfølgende være tale om forlængelse.

 

Om virksomheden:
Vores kunde er kendetegnet ved, at der ligges vægt på et højt engagement fra alle deres medarbejdere, så man er indstillet på at løfte i flok, når behovet opstår. Det er en virksomhed med et godt renommé og en arbejdsplads, hvor du kan se frem til en god og social arbejdsplads.

Afdelingen som du bliver en del af, er kendetegnet ved at være uformelt samt præget af god stemning. Du bliver en del af en travl hverdag, og det er derfor altafgørende, at du kan arbejde selvstændigt og tage et stort medansvar på arbejdspladsen. Du bliver en del af et socialt team, hvor positivt humør og sjov omgangstone er centralt. Du kan se frem til nogle aktive arbejdsdage med en masse afveksling samt tiltalende arbejdsopgaver.

Kvalitet og deadlines er et centralt omdrejningspunkt i arbejdet, og du spiller derfor en afgørende rolle i at bevare dette.



Om dig:

Vi ser gerne, at du er udadvendt, proaktiv og imødekommende, da du er virksomhedens ansigt udadtil, når du kommer ud til kunderne.

Derudover er det et krav, at du har:

  • Gyldigt B-kørekort
  • Er fysisk robust
  • Kan beherske dansk i skrift og tale
  • Har flair for IT
  • Kan arbejde effektivt
  • Kan starte mandag d. 21/8

Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med chaufførarbejde, men dette er ikke et krav.

Dertil vil du også skulle bistå løbende ad hoc-opgaver.

Du får en oplæring i virksomhedens interne systemmer samt processen i jobbets arbejdsopgaver, men ellers kommer du til at arbejde selvstændigt, hvorfor det er vigtigt, at du har et godt overblik og masser af gå på mod.

 

Det praktiske

Stillingen skal afsættes hurtigst muligt. Vi anbefaler dig derfor at sende os din ansøgning med det samme.

Opstart vil ligeledes være mandag d. 21/8 til og med den 1/9. Der kan efterfølgende være tale om forlængelse.

Dine arbejdstider er mandag til fredag, og mødetid er kl. 06.00.

Lønnen er 150 kr./t. + fritvalgskonto på 7%

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

MOMENT A/S, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://mit.moment.dk/jobopslag/vis?no=185778&pk_vid=4d99136cbbd568bf1692105866b25ff6

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5891151

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet