Sekretær til GMB Ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hos GMB Ejendomme søger vi en sekretær med en serviceminded og selvstændig arbejdsgang, der skal være med til at skabe overblik og struktur i en livlig hverdag, hvor der til enhver tid er mange bolde i luften og nye projekter undervejs. Du vil i dagligdagen referere til vores juridiske afdeling og får en central rolle med udgangspunkt i support til direktionen, men vil også komme til at arbejde bredere i organisationen.

Din hverdag kommer hovedsageligt til at bestå af håndtering af en række forskellige opgaver i samarbejde med vores juridiske afdeling og direktionen generelt. Arbejdet vil være forankret i den juridiske afdeling, men vil ikke udelukkende bestå af juridiske problemstillinger.

Stillingen kræver en yderst struktureret og detaljeorienteret medarbejder, der formår at indgå i tæt samarbejde og dialog med kollegaer i afdelingen, men på samme tid formår at udføre egne arbejdsopgaver selvstændigt og med stor ansvarsfølelse. Din arbejdsplads vil være på vores hovedkontor i Hårup frem til sensommeren 2023, hvorefter vi flytter til et nybygget domicil på Mads Clausens Vej i Silkeborg.

Hvem er den person vi leder efter?

Dine arbejdsopgaver

Din hverdag kommer hovedsageligt til at bestå af:

  • Løsning af konkrete opgaver i samarbejde med vores juridiske afdeling
  • Skabe overblik og sikre den administrative håndtering af aftaler, selskabsretlige dokumenter, forsikringsaftaler, finansieringsaftaler mv.
  • Support til juraafdelingen samt direktionen, herunder kalenderstyring og mødebooking
  • Assistance ved implementering af nye værktøjer og processer
  • Udarbejdelse af præsentationer i Microsoft PowerPoint
  • Øvrige administrative opgaver

Dine kompetencer

Vi forestiller os, at du har erfaring fra en lignende stilling, hvor du har haft berøring med en bred vifte af administrative opgaver, og det er i øvrigt en fordel, hvis du tidligere har arbejdet med juridiske problemstillinger. Vi ser derudover meget gerne, at du:

  • Arbejder struktureret og målrettet
  • Er god til selv at bevare overblik og skabe det for andre
  • Trives både i samarbejde med kollegaer og ved selvstændige opgaver
  • Er opsøgende i forhold til selvstændigt at indsamle informationer, du har brug for
  • Kan begå dig i et uformelt miljø, hvor der samtidig arbejdes professionelt og beslutsomt
  • Er fleksibel, robust og bidrager med godt humør

Hvem er vi?

GMB er en nyopstartet koncern, som omfatter ejendomsadministration, motorsportshold, entreprenør og elementfabrik. Vi har hovedkontor i Hårup nær Silkeborg, hvor ca. 30 administrative medarbejdere har deres daglige gang – produktion og entreprenører holder til i Fårvang, 20 km nordøst for Silkeborg. I sensommeren 2023 flytter vi kontoret i Hårup til et nybygget domicil i Silkeborg.

Vores nye kollega kommer til at blive en del af en nystartet, dynamisk virksomhed i vækst, hvor hver dag byder på nye udfordringer og muligheder, og hvor det kollegiale sammenhold vægtes højt. Vi har et fladt hierarki og en uformel omgangstone.

Vi tilbyder dig

  • En alsidig og spændende hverdag
  • Friske og humørfyldte kollegaer
  • God pensionsordning og sundhedsforsikring
  • Madordning med morgenmad og frokost
  • En fast stilling, dog minimum 32 timer om ugen
  • Løn efter kvalifikationer

Har du spørgsmål til stillingen er du meget velkommen til at kontakte Anne Nybye Bendixen på tlf. 54 34 65 10. Samtaler vil afholdes løbende indtil stillingen er besat.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Silkeborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

GMB Ejendomme ApS, Hårup Skovvej, 8600 Silkeborg

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.innomate.com/InnomatePublicPagesMedarb/JobNotice.aspx?CompanyId=5153&JobNoticeId=233

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5843309

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet